akhirnyaa ... :)

                                 
halohaloo ,
akhinyaa , kerja kursus akaun aku siapp jugak yea ,
dahh lebihh 2 minggu aku beriye-iye buat kerja kursus nihh .
baru hari aku complete semua kerja kursus akaun nihh yeaa .
hohoho
hari jumaat bolehh hantar yea adik-2 semua .
akak letihh tau dikk .
adikk nak urut tangan akak takk yangg ?
hohoho . okayy dah diamm ^^



ni dahh siapp pon sebab aku tengok budak-2 kelas aku punye kerja kursus akaun jugak .
antaranya ialah imran , ammar , syuhaidah , dann lain-2 lagi .
yang AJ bukan tolong aku ponn .
tolongg menyusahkann aku adelahh .
haha . soryy AJ bebyyy :)
act , AJ hot ade jugak tolong aku buatt sikit-sikit .
tak dilupakan kepada zi hern , budakk cine kelas aku ,
die yang tolong seimbangkan kunci kira-kira aku .
kalau tak , memangg melalak lah kann makk nihh okayy .
okayy lahh awak .
assalamualaikum :)





finish already ;)

No comments: